شناسهٔ خبر: 173354 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور تامین اعتبار موردنیاز طرح‌های راه‌سازی صورت گرفت؛

دیدار مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با خزانه دار کل کشور

سیستان مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان به همراه نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی با خزانه دار کل کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، عطا اله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان به همراه نماینده مردم شریف سیستان در مجلس شورای اسلامی به‌منظور پیگیری مطالبات حوزه راه این استان با خزانه دار کل کشور دیدار و گفتگو کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در این دیدار تاکید کرد: در شرایطی که شاهد استقرار موج گرمای کم سابقه‌ای در منطقه هستیم و رکورد گرم‌ترین نقطه جهان شکسته شده است، فعالیت کارگاه‌های راه‌سازی این اداره کل در این مسیر و مسیرهای دیگر از ابتدای سال لحظه‌ای متوقف نشد تا بر اساس تعهدی که داده شده امسال این پروژه مهم راه سازی استان به اتمام رسیده و در آرامش و آسایش و ایمنی کاربران جاده‌ای نقش خود را ایفا کند.

اکبری گفت: در تمامی محورهای استان عموماً در ۳ماه اخیر دمای بالای ۴۵درجه را شاهدیم و هم‌زمان مشکلات تامین آب و یا طوفان‌های شن و ماسه طاقت فرساست ولیکن واقعاً شوق خدمت و حفظ جان مردم در تمام سطوح باعث شده است که با وجود بدهی بیش از هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی و عدم تخصیص منابع مالی سال ۱۴۰۳ اجازه نشود که هیچ کارگاه راه‌سازی در حوزه اداره کل راه و شهرسازی شمال استان تعطیل شود.

وی تصریح کرد: این اداره کل به سختی در تلاش برای جبران عقب ماندگی‌های گذشته تکمیل شبکه بزرگراهی استان را در دستور کار دارد، به‌طوری که امید می‌رود در با حمایت‌های مسئولان استانی و کشوری پروژه‌های راه‌سازی به عنوان زیر بنای توسعه استان دو تا سه سال آینده به اتمام برسد.